Veelgestelde vragen
Bestellen
1. Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Steengoeieschoenen.nl is eenvoudig. U kunt ervoor kiezen om schoenen eerst te selecteren, of om meteen in te loggen met uw account en dan te gaan winkelen. Vervolgens gaat u naar het winkelmandje om de bestelling af te ronden.
- plaats het artikel of de artikelen in het winkelmandje;
- wanneer u klaar bent met winkelen, controleer de bestelling;
- rond de bestelling af;
- controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres;
- wanneer alle gegevens correct zijn, klik op betalen en maak een keuze uit de betaalmogelijkheden.
2. Kan ik mijn bestelling nog voortijdig annuleren?
Betalen
1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
2. Ik kom niet uit Nederland en heb geen creditcard. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
3. Ik heb een actiecode of persoonlijke kortingscode. Hoe kan ik hier gebruik van maken?
Verzenden en bezorgen
1. Verzenden jullie ook onder rembours?
2. Wat zijn de verzendkosten?
- In geval van volledige retournering van bestellingen met een gemiddelde korting van 50% of meer.
- Bij bestellingen waarvan alleen artikelen worden gehouden met een korting van 50% of meer.
- In geval van volledige retournering van bestellingen tot € 74,95.
- Bij bestellingen waarvan artikelen worden gehouden tot een totaalbedrag van € 74,95.
3. Kan ik mijn bestelling nog voortijdig annuleren?
4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
5. Wie is aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten?
Afhalen in de winkel
1. Kan ik mijn bestelling in jullie winkel ophalen?
Ruilen en retourneren
1. Wat zijn de verzendkosten voor retourneren en ruilen binnen Nederland?
- In geval van volledige retournering van bestellingen met een gemiddelde korting van 50% of meer.
- Bij bestellingen waarvan alleen artikelen worden gehouden met een korting van 50% of meer.
- In geval van volledige retournering van bestellingen tot € 74,95.
- Bij bestellingen waarvan artikelen worden gehouden tot een totaalbedrag van € 74,95.
2. Wat zijn de verzendkosten voor retourneren en ruilen vanuit het buitenland?
3. Hoe gaat het retourneren of ruilen in z'n werk?
Wij vinden dat retourneren en ruilen eenvoudig moet zijn. Daarom maken wij gebruik van een digitaal retourportaal. U vult uw postcode en de Track-&Tracecode van uw pakket of het ordernummer in, en meldt zo uw ruiling of retour eenvoudig aan. Er wordt o.a. gevraagd naar de reden van retourneren, de gewenste oplossing en het afgiftepunt voor uw retour. Vervolgens wordt een retouretiket aangemaakt, waarmee u het pakket eenvoudig kunt inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL, DHL of DPD-afgiftepunt.
Dit retouretiket ontvangt u ook per mail. Tot nader bericht is het echter nu nog niet mogelijk om het etiket op uw telefoon te laten scannen.
Zorg er wel voor dat u het verzendbewijs bewaart. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de aankomst van het pakket.
Als u er zeker van wilt zijn dat het te ruilen artikel nog beschikbaar is, kunt u er ook voor kiezen direct een nieuwe bestelling te doen en het te vervangen artikel te retourneren. Vermeld dit dan even bij uw retour.
Tot slot kunt u uw aankoop ruilen of retourneren in onze stenen winkel. U ontvangt dan een gratis passend onderhoudsmiddel voor de moeite!