Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Bestellen bij Steengoeieschoenen.nl is eenvoudig. U kunt ervoor kiezen om schoenen eerst te selecteren, of om meteen in te loggen met uw account en dan te gaan winkelen. Vervolgens gaat u naar het winkelmandje om de bestelling af te ronden.
    1. plaats het artikel of de artikelen in het winkelmandje;
    2. wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling;
    3. vervolgens gaat u de bestelling afronden;
    4. controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres;
    5. wanneer alle gegevens correct zijn, klikt u op betalen en rondt u de bestelling af.

  • 2. Kan ik mijn bestelling nog voortijdig annuleren?
    Graag willen wij 't zo spoedig mogelijk weten als u toch van de aankoop van de schoenen afziet. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op, zodat wij uw bestelling mogelijk nog kunnen tegenhouden. Is de bestelling al verzonden, dan is annulering niet meer mogelijk en zal het pakketje bij u worden thuisbezorgd. De kosten van het retour sturen komen in dat geval voor uw rekening, tenzij u besluit de schoenen te ruilen.

Betalen

Verzenden en bezorgen

  • 1. Verzenden jullie ook onder rembours?
    Verzending onder rembours is bij ons niet mogelijk.
  • 2. Wat zijn de verzendkosten?
    Voor alle bestellingen binnen Nederland boven een totaalbedrag van € 49,95 betaalt u geen verzendkosten! Voor bestellingen tot €49,95 bedragen de portokosten € 5 voor bezorgen in Nederland, € 8,95 voor bezorgen in België en € 10,50 voor bezorgen in Duitsland. Op bestellingen van artikelen met een gemiddelde korting vanaf 50%, of bestellingen waarvan alleen dergelijke artikelen worden gehouden, brengen wij een verzendbijdrage van € 5 in rekening voor bezorgen in Nederland, € 8,95 voor bezorgen in België en € 10,50 voor bezorgen in Duitsland. Alle pakketten worden verstuurd met PostNL.

    Steengoeieschoenen.nl brengt € 5 (NL) c.q. € 8,95 (BE) c.q.€ 10,50 (DU) verzendkosten in rekening als een bestelling niet in ontvangst wordt genomen of niet wordt opgehaald bij de afhaallocatie. Dit zijn de verzendkosten die PostNL in rekening brengt aan consumenten.
  • 3. Kan ik mijn bestelling nog voortijdig annuleren?
    Graag willen wij 't zo spoedig mogelijk weten als u toch van de aankoop van de schoenen afziet. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op, zodat wij uw bestelling mogelijk nog tegen kunnen houden. Is de bestelling al verzonden, dan is annulering niet meer mogelijk en zal het pakketje bij u worden thuisbezorgd. De kosten van het retour sturen komen in dat geval voor uw rekening, tenzij u besluit de schoenen te ruilen.
  • 4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Wij werken samen met PostNL en streven er naar om binnen 24 uur het pakket bij u te hebben bezorgd, met uitzondering voor bestellingen op zaterdag en zondag. In principe geldt: op doordeweekse dagen vóór 15:30 uur besteld, dezelfde dag verzonden en daarmee de volgende dag in huis. In de uitverkoopperiode is het mogelijk dat uw bestelling pas binnen 2 tot 3 werkdagen wordt verzonden.
  • 5. Wie is aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten?
    Bij aflevering van de pakketten door PostNL wordt de afgifte van het pakket geregistreerd. Steengoeieschoenen.nl is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten die door PostNL als bezorgd staan geregistreerd. In geval van problemen rond de bezorging zal Steengoeieschoenen.nl uit serviceoverweging wél namens u contact willen opnemen met PostNL, om voor een gedegen oplossing te zorgen.

Afhalen

  • 1. Kan ik mijn bestelling in jullie winkel ophalen?
    Natuurlijk is dat mogelijk. Tijdens het afronden van de bestelling kunt u dit aangeven in stap 1 "winkelwagen", door te kiezen voor de verzendmethode "Afhalen in onze winkel". Vervolgens laten wij u per E-mail weten wanneer de bestelling klaar staat bij Steenwijk Schoenmode in Leersum.

    Het leuke van afhalen in onze winkel is dat u bij webshopbestellingen vanaf €100 een impregneerspray cadeau krijgt.

Ruilen en Retourneren

  • 1. Hoe lang kan ik de schoenen of accessoires retourneren of ruilen?
    Alle schoenen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons worden geretourneerd of geruild mits deze ongedragen en in de originele staat zijn en zijn verpakt in de originele doos. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop. Het (binnen) passen van onze artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden aan de schoenen op een zachte vloer (bijvoorbeeld tapijt) te passen en uit te proberen. Onze etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en het beoordelen van de schoen verhindert.
  • 2. De ontvangen artikelen lijken iets gedragen te zijn. Wat nu?
    Alle artikelen die worden geleverd, komen uit de voorraad van onze winkel. Het is dus mogelijk dat schoenen binnen gepast zijn. Alle artikelen worden echter nieuw in de doos geleverd en worden aan een strenge kwaliteitscontrole onderworpen voor verzending. Hierdoor kunnen we goed beoordelen of de schoenen op een verantwoorde manier zijn gepast, en niet buiten zijn gedragen. Zorg er wel voor dat u het verzendbewijs bewaart. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de aankomst van het pakket.
  • 3. Hoe gaat het retourneren of ruilen in z'n werk?
    Wij vinden dat retourneren en ruilen eenvoudig moet zijn. Daarom hoeft u de retour niet vooraf aan te melden, niets uit te printen of te knippen. Als u er zeker van wilt zijn dat het te ruilen artikel nog beschikbaar is, kunt u er ook voor kiezen direct een nieuwe bestelling te doen en het te vervangen artikel te retourneren. Bij iedere bestelling zit een handige adressticker (voor verzenden vanuit Nederland) en een duidelijk retour- en ruilformulier, waar stap-voor-stap wordt uitgelegd hoe u de schoenen retour stuurt of ruilt. Het pakket kan worden verzonden bij het postkantoor van uw keuze. U kunt er ook voor kiezen om uw aankoop te ruilen of retourneren in onze stenen winkel.
    Zorg er wel voor dat u het verzendbewijs bewaart. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de aankomst van het pakket.
  • 4. Wat zijn de verzendkosten voor retourneren en ruilen binnen Nederland?
    Vanuit Nederland kunt u het pakket dus aan ons antwoordnummer richten. Het retourneren van bestellingen vanaf € 75 en ruilen is gratis. Voor het retourneren van artikelen met een totaalprijs tot € 75, wordt automatisch € 5 portokosten met het terug te betalen aankoopbedrag verrekend. Op (rest)bestellingen met een gemiddelde korting vanaf 50% verrekenen wij € 5 voor retourneren binnen Nederland en € 8,95 voor retourneren vanuit België. Ruilen is dan nog steeds gratis.
  • 5. Wat zijn de verzendkosten voor retourneren en ruilen vanuit het buitenland?
    Retourzendingen buiten Nederland kunnen worden geadresseerd aan ons fysieke adres, dat op het retour- en ruilformulier staat. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. 

    Heeft u vragen? Mail ons dan gerust op info@steengoeieschoenen.nl of bel naar 0343-457682.

Sale

PostNL Afhalen Vooruitbetalen iDeal Mastercard Visa Mistercash
Divide